woensdag 20 juli 2016

Man, ga es een een vak leren


Ik had werk waarbij je niet in vijf minuten kon uitleggen wat je precies doet. Dat moest ik toch maar niet meer willen.

En nu. Reisleider. Speaks for itself. Lekker.

Vorig jaar een vakopleiding bij het Ivor gedaan in Zwolle, erg inspirerend. En nu... groepen begeleiden op de Camino de Santiago. Tussendoor van alles. Lopen in Nederland. Schrijven. Coachingswandelingen. Werken met en voor mannen. Enzovoort. Het is volop in ontwikkeling. Als je me vraagt: wat ben je? zeg ik: ik ben Simon. Reizen en schrijven...het zijn de middelen. Het gaat om het doel - verbinding en liefde.

Er komen wat bedrijfsnamen voorbij. The Shepherd's Walk. walkwithme.com walkwithyou.com
Flamenco ('een boer die aan de zwerf is'). Pastorale. Dan - Walk with Simon, dat is het. Juist niet individualistisch of narcistisch, maar: je gaat met mij als persoon op stap en ik zet me er volop voor in om met jullie mijn passie voor het wandelen, voor Spanje, maar vooral voor het leven te delen.

We zien wel waar het heen gaat. Met Simon loopt het wel los.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten